De dag! (Las Vegas)

Donderdag 19 Juni dat was dé dag!
Wetende dat de ceremonie pas om half 7 zou beginnen gaf ons de ruimte op (een soort) van te ontspannen.
Rustig opstaan wat ontbijten en langzaam de kriebels in je buik op laten komen. Tot mijn eigen verbazing heb ik mijn gedachten en nervositeit best onder controle kunnen houden. We hebben lekker in het zwembad gehangen en gekletst. Ik had voor mijzelf een tijdlijn in mijn hoofd die duidelijk en haalbaar was zonder gestrest te worden. Hoopte ik.
Gert zou smiddag nog wat dingen ‘doen’. Dus hij is met Jordy op pad gegaan. Om 3u ben ik met al mijn hebben en houden naar de kamer van Erwin en Sylvia gegaan. Om mijzelf aan te gaan kleden opmaken en haren te doen.
En natuurlijk het gekregen kettinkje van Suzanne bij me te dragen. Pfff wat heb ik haar gemist. Als je alleen op zo’n kamer zit kun je jezelf gek maken qua denken( is het de juiste jurk, hoe ziet Gert er uit, gaat het leuk worden, zal de rest het leuk vinden, panty aan of niet. Niet huilen niet huilen!! Enz enz) Ook al is iedereen tussen door de kamer in geweest… Het was toch anders zonder Suus zij weet al mijn kronkels in mijn hoofd realistisch bij me weg te nemen. Dat waren wel momenten dat ik even moest slikken. Aangezien zij ook geholpen heeft met én mijn kleding en is gaan shoppen met Gert. Dus het kettinkje was wel geruststellend. De momenten van geluk en paniek wisselde elkaar in noodvaart af. Gelukkig was daar Sylvia die door er ‘gewoon’ te zijn erg als steun aanwezig was. Én haarlak in mijn gezicht te spuiten 😉. Na dat ik mijn playlist op mijn telefoon 4x in herhaling gehoord had en ontspannen probeerde mee te zingen was hét moment aangebroken. Gert stond buiten voor de deur op mij te wachten met de rest en Alexandra stond boven bij mij aan de trap om weer van Sylvia beneden te horen wanneer het tijd was om op mijn elegantst mogelijk de trap af te flaneren. Hakken en een dik tapijt is echt een uitdaging kan ik je melden. Uitdagend om zonder óf op mijn kont of nekbrekend naar beneden te gaan. Dat moment was zo spannend! Hier heb je maanden naar toegeleefd en opgewacht. Toen ik de hoek om kwam zag ik Gert staan en hij zag er zo mooi uit. Heel netjes maar wel gewoon Gert en daar hoopte ik ook zo op. Was zo’n speciaal moment…bijna niet te beschrijven. En zo’n ontlading pff niet normaal. Toen met z’n allen in de auto richting Red Rock Canyon waar de ceremonie plaats zou vinden. De weg er naar toe was al adembenemend mooi. Met het commentaar op de achtergrond van Jordy en Gert over mijn haar in combinatie met de woorden keiharde krullen en Roy Donders. Op de lokatie aangekomen ,midden tussen de rode bergen en een langzaam ondergaande zon, ontmoette we de officiant (de dame die ons zou verbinden) een hele leuke vrouw en de fotografe en licht assistente. Alle drie hele leuk vrouwen. Die ons meteen op ons gemak stelden. We kozen een mooie plek uit waar het uitzicht zo mooi was, niet te bevatten. Met hele mooie woorden stonden we tegen over elkaar (het niet gaan huilen is finaal mislukt) maar het was ook zo mooi speciaal en once in a life time moment. Na de ceremonie zijn wij wat in de buurt gaan lopen om foto’s te maken van de mooie omgeving. Weer bevestiging gehad dat mijn plek achter de camera is en niet voor de camera. Ontspannen en poseren is niet mijn ding, de opmerking van de fotografe dat er slangen in dit gebied zaten werkte qua ontspanning ook niet echt mee. Maar nogmaals de fotografe Alicia was super lief en erg leuk. Terug gekomen bij de rest ging ik even naar de toilet. En toen ik terug kwam stonden er in eens dozen op tafel. Gert had smiddags met Jordy samen de zelf ontworpen en vanuit Nederland bestelde cupcakes opgehaald. Die had ik echt niet zien aankomen. Na enig ontspanning (in hoeverre je kunt ontspannen op zo’n dag) zijn we met de auto’s naar het bekende Las Vegas sign geweest om daar weer foto’s te maken. Daarna zijn wij met Alicia naar het oude gedeelte van de strip gegaan en daar nog meer foto’s gemaakt. Alicia wist onderweg over heel veel dingen te vertellen over bepaalde plekken en gebouwen. Erg leuk. Wat ook super leuk was was de enthousiasme van de Amerikanen zelf. Ontelbare keren zijn we gefeliciteerd. Ook kreeg ik buiten het boeket wat ik van Gert gekregen had ook nog van een man een zelfgemaakte roos in mijn handen gedrukt met de bijbehorende felicitaties. Echt leuk. De enthousiasme van de mensen hier in het algemeen kan ik erg waarderen. (Buiten de telefoon centrales en taxi chauffeurs om) leuk was ook dat Alicia de mensen om ons heen ook betrok in de foto’s daar ga ik niet te veel over neerzetten want dat zien jullie over een week of 3 wel op de foto’s.
Daarna zijn we terug gegaan en hebben we de rest weer ontmoet bij hotel New York New York waar we die nacht ook zouden blijven. We hebben met z’n alle nog wat gedronken en en zijn toen richting onze hotelkamer gegaan. Het moment dat we de deur van de kamer open deden vielen we allebei stil van verbazing…. Dit was geen kamer dit was gewoon een enorme huiskamer met bubbelbad en een waanzinnig uitzicht. Wauw! Niet normaal. We hebben tot diep in de nacht gebadderd in de jacuzzi. Na eerst roomservice gehad te hebben. Ik kreeg smiddags geen hap door mijn keel en was bang als ik het wel zou doen het er met 120km p/u weer uit zou komen. Dus een broodje hamburger was erg welkom. Daarna heerlijk naar bed gegaan (zo’n bed waar in je helemaal weg zakt en omgeven bent met heerlijke kussens en dekens. Gert zei laten we het gordijn open laten om de lampjes en lichtjes te kunnen zien, hier hebben we jammer genoeg heel kort van kunnen genieten omdat het al licht werd buiten. 😬
Heerlijk uitgeslapen die nacht om daarna beneden een koffie een blueberry scone te nuttigen. (Weer wat geleerd, scones ontnemen alle het vocht in je giecheltje waardoor het gewoon lastig word om te praten,na veel geknaag eindelijk weg gekregen, zie ik een jongen naast mij jam , kaas en andere vloeistoffen op zijn scone smeren, aha vandaar het beschuit effect in mijn mond) daarna nog even met z’n tweeën de strip nog even op geweest, ik een leuk jurkje gescoord en Gert hele stoere witte all stars. Maar het gevoel van we zijn met z’n alle hier op vakantie bleef bij ons knagen dus zijn we weer terug naar het huis gegaan. Moe maar erg voldaan. Die avond was de eerste avond van EDC dus iedereen had zin in de avond. Jammer genoeg had ik een heup die alles behalve mee werkte. Wat op zich logisch was na zo’n dag, was al blij dat ik er gister geen last van had gehad. Uiteindelijk toch besloten om niet mee te gaan. Ik voelde dat het niet goed meer ging komen. Na een gezellige hectische voorbereidingstijd ging de groep vol energie weg. En dan zit je daar in je eentje in een Vila met zwembad. Heb dit alles behalve naar ervaren. Eerste kwartier na dat iedereen weg was wel even een ‘fuckers’ moment gehad. Doorslikken , accepteren en doorgaan. Heb lekker opgeruimd wasjes gedraaid en geappt met Suus op tijd naar bed gegaan. Kon ook geen kwaad dacht ik. Nachten van 4 a 5 uur is hier normaal. Toch blijft gelukkig het energie gevoel hoog. Denk toch dat ik me daar op ingesteld had.
Al met al weer super dagen weer achter de rug.ImageImage

Image

 

Dit bericht werd geplaatst in Been / Heup. Bookmark de permalink .

3 reacties op De dag! (Las Vegas)

  1. marja zegt:

    wat mooi allemaal ,gefeliciteerd xxxx

  2. Yvonne Aaftink zegt:

    Fantastisch! Nogmaals van harte gefeliciteerd.

  3. estellarosa zegt:

    Mooi verhaal! Heel veel plezier nog!

Geef een reactie

