Action Playboy ultimate eyes, sultry smokey eye set

Image

Ik waggel..zoals wel vaker door de gangetjes in de Action.

altijd even spieken bij de beauty gedeelte en ineens onder in het schap zie

ik iets liggen wat ik niet eerder had gezien..Playboy.

Ik weet dat Action meer dingen van het merk Playboy verkoopt, heren luchtjes ed. Maar de make-up had ik nog niet gezien.

Ik opende het en ik was aangenaam verrast. Mooie kleuren en zeker aantrekkelijk voor de aankomende feestdagen.

Onlangs bijgewerkt18

De pallet kleuren zijn verpakt met een plastic folie om de kleuren heen. (prijs 3,99)

Meteen maar even aan de slag gegaan, smokey eye is lekker makkelijk en vooral lekker makkelijk

aan te brengen. Rommelig aanbrengen (zie foto’s) en daarna wat netter blenden.

Voor:

Image na

Stap voor stap..

ImageImage

ImageImage

Image

Image

Eind resultaat , mooie kleuren goed gepigmenteerd , de lichte kleuren niet zo maar dat vind ik juist niet erg.

zo is het een subtiele kleur.

Image

Image

Ik zeg geslaagd, ben je zelf niet van deze kleuren zal dit zeker een mooi cadeau zijn voor…..vul zelf maar in.

Dit bericht werd geplaatst in beauty en getagged met , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

