Maybelline 14h versus de Lidl

Ik heb te veel lippenstiften die ik weinig gebruik.
Ik hoop elke keer op het wonder dé juiste te vinden.

Ik ben erg trouw aan 2 stuks.
De 1e is van Manhatten de 53T even uit mijn hoofd.. heel lang gebruikt. En de 2e is Milani (werkt hetzelfde als de Manhatten, bestaat uit 2 delen. lipstick en gloss) Ik ben de naam kwijt en ze zijn of niet te krijgen of heel moeilijk in Nederland. Zo jammer.

Zelf ben ik niet zo beïnvloedbaar qua reclame’s . Maar toen Maybelline de reclame naar buiten bracht met de Superstay 14 hour lipstick was ik toch wel erg benieuwd. De kleuren! Poppy! Ik hou ervan. Toch na enig aandringen van mijn vriend (ja ja ze bestaan) ‘Koop nou gewoon eens een duurdere lippenstift’ Ben ik gaan swatchen en de Neverending pink was risky maar wel heel cool. Echt een kleur om happy van te worden. Ik heb eigenlijk maar 2 eisen aan lippenstift. De kleur en hij moet lang maar dan ook lang blijven zitten. Aangezien ik tussen door mijn make-up bijna niet bijwerk. Te lui. I know. Maar het was liefde tussen de neverending pink en mij. Zelfs zo erg dat ik hem van de week kwijt was en er 3 mannen en ik op zoek waren naar mijn lippenstift. Schatten!

Maar het was een wijze les..let op je spullen. Maar ik heb hem gevonden…Thank god!

Die week de week boodschappen doen bij de Lidl (12 pakken melk 4 broden enz enz) zag ik ineens bij de kassa Make-up staan. Jaren terug heb ze dit ook gehad. Ik heb toen heel lang een oogschaduw van ze gebruikt die meesterlijk lang bleef zitten. Dit was toen van het merk Shuhada

En nu stond er een hele plank vol nieuwe artikelen. Ik moet dan even kijken…NL_92628_01_b  Tja je staat in de  rij te wachten (smoes!!)

Alles ook nog eens 1,99 (say what)

En in eens tussen de lippenstiften zag ik een kleur die mij erg bekend voor kwam…dit is de Neverending pink kleur. Hop en voor ik het wist lag hij op de band geen idee hoe dat nou kwam (smoes 2)

Thuis aangekomen… De kijk en vergelijk test gedaan.

Nou ja kijk zelf maar zou ik zeggen.

april2013       IMG_4068

De foto’s liegen niet.

Het jammere alleen is dat hij niet zo lang blijft zitten als de Maybelline maar ik zeg een goede 2e plaats voor de Cien collectie van Lidl . Top!

Dit bericht werd geplaatst in beauty en getagged met , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

