Keys Keys Keys where are my keys!

Ik heb altijd ruzie met mijn sleutels.
Want WAAR is de sleutel die ik moet hebben.
Ik probeer mijn bosje zo klein mogelijk te houden, al jaren eigenlijk.

Maar toch kan ik op het juiste moment nooit meteen de juiste sleutel vinden.
Vooral savonds als ik met Tommie naar buiten ga en Tom al rustig met zijn wandeling is begonnen en ik nog de juiste sleutel aan het vinden ben om de deur dicht te draaien.

Maar voor elke irritatie is er een oplossing.

Mijn Bosje


Pak een sleutel die je uit je bos wil laten ‘springen’

Maak deze wit met nagelak of acrylverf. Ik heb voor nagellak gekozen.
(Waarom wit? zodat de kleur die je daarover heen er goed uitpopt! Omdat de sleutel metaal kleurig is vlakt de aangebrachte kleur uit)

Breng daarna de gewenste kleur aan op het witte vlak.Laat deze goed drogen!


Ook dit goed laten drogen, daarna heb ik er een acryl vanish over gedaan, of dit echt nodig is weet ik niet. Maar ik denk dat een extra bescherm laag geen kwijt kan.
En dan ben je klaar!
Ik heb voor een glitter gekozen maar je kan natuurlijk ook een lekker fel neon kreurtje nemen.
Doe eens gek…ik heb weer een irriteer puntje minder 😉

Het Resultaat!

Dit bericht werd geplaatst in Diy, overig en getagged met , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

