Fel kleurige broek…die maak je gewoon zelf!

Wat wel duidelijk is …is dat ik een een Dylon -addict ben.

Zo erg zelfs dat ik eerst een kleding stuk zoek en daarna bepaal welke kleur het gaat worden.

Normaal denkt iemand, oh wat een leuke kleur hebben ze van Dylon, wat zal ik gaan verven?

maar bij mij gaat dat dus precies andersom.

Nu dus ook ik had mijn broek gebleekt, en toen dacht ik pas..welke kleuren Dylon heb ik nog. Nou vandaag was het paars.

Je hebt speciale ontkleuring voor textiel van Dylon maar ik heb het gewoon met chloor gedaan. Let op dit is erg slecht voor je textiel. Ik raad je dus ook aan om de Dylon Pre-Dye Ontkleurder. Dit is veel beter om het textiel te verzorgen en egaal te kunnen verven.

Tegenwoordig zie je de meest uiteenlopende kleuren op staat en zeg nou zelf…om vrolijk van te worden.

Ik zou zeggen ga aan de slag en maak er wat leuks van Succes!

Afbeelding

Kijk op de website van Dylon om te kijken welke leuke kleuren ze allemaal hebben.

Dit bericht werd geplaatst in Diy en getagged met , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

