Essence studio nails fashion stickers

20120409-231930.jpg.

Al een tijdje zag ik ze in de winkel liggen en uiteindelijk overstag gegaan. Ik maak deze print vaak zelf (zie andere blog post) maar zo strak als deze sticker kan ik het natuurlijk niet. Dus toch maar €1,99 gespendeerd aan de studio nails fashion stickers en ik moet zeggen met een beetje geduld ben ik er erg tevreden over het vergt wat geduld en handigheid maar het is makkelijk te doen. Plak je het stickertje verkeerd dan kun je hem makkelijk los maken en opnieuw plakken. Mits je hem niet goed vast geplakt hebt. Dus let op met plakken, niet meteen flink aandrukken! De stickers zijn transparant dus vond het leuk om het eind resultaat ‘smaching’ te maken en heb voor 2 neon kleuren gekozen.

20120409-233830.jpg

20120409-233958.jpg

Wat ook een puntje was,was dat sommige nagels te lang waren voor
de sticker maar dat was makkelijk op gelost door de 4 (14 in totaal) zo te knippen dat ze op de ‘open’ plekken passen. De stickers zijn erg flexibel en dus makkelijk te vormen over je nagels. Als extra heb ik er voor de stevigheid wel wat topcoat over gedaan. Soms komt de sticker net iets over het randje van je nagel. Dit is makkelijk weg te veilen of met een heel klein schaartje weg te knippen. Let wel op dat de sticker goed aansluit op je nagel zodat er later geen lucht of vocht onder kan komen. Dus tot nu toe erg tevreden! En jij????

20120409-234748.jpg

Dit bericht werd geplaatst in beauty, Diy en getagged met , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

