Review Garnier Nutrisse mousse voor Ze.nl ( 6 Donkerblond)

De oproep: “Wil jij Garnier Nutrisse Mousse als eerste uitproberen? Dat kan! en wie weet heb jij binnenkort een pakketje met Garnier Nutrisse Mousse thuis in de bus liggen!

Maar natuurlijk wilde ik dat , en hoera… ik mocht de test uitvoeren!

www.ze.nl echt zo heerlijke lady-like site.

Waar je alles kunt vinden (make-up,koken,vrijetijd ,media enz enz) #tip

Gelukkig kreeg ik heel netjes 2 pakketjes. Ik heb namelijk lang haar en ga het niet redden met 1 pakketje. Dus super geregeld! Nummer 6 donkerblond.

Dat is ook mijn eigen kleur, nou ja iets lichter. Maar is geen MEGA change.

Ik was erg benieuwd naar de mousse versie, ik ben namelijk al een fan van de ‘normale’ Garnier verf.

Ik neem jullie op de voet mee …. follow me!

     

     

Het eindresultaat

En nu..mijn mening.

De plus punten om mee te beginnen.

+ De gebruiksaanwijzing was duidelijk en op de flesjes staat op elk produkt een nummer  1..2..3 dus het is bijna onmogelijk om de flesjes verkeerd met elkaar te mien

+ Het pompje, ik zal geen namen noemen maar ik heb eerder een mousse versie gebruikt van een ander merk en daar moest je dus in het flesje knijpen om de mousse uit het flesje te krijgen.. niet handig..geloof me! Bij Garnier pomp je de mousse echt uit het flesje,zo op je haar.

+ Het uitspoelen ging erg snel , het water kleurde al snel licht wat ik eruit spoelde.

+ Mijn haar glansde heel erg, dat is ook op de foto’s wel te zien, daardoor lijkt er (op de     foto) kleur verschil maar dat is zeker niet het geval

+ De mousse blijft zo als staat beschreven netjes op zijn plek en loopt niet uit.

En nu de min puntjes

– Meteen maar over de kleur deze oogde toch wel 2 tinten donkerder dan op het plaatje aan de achterkant van het doosje te zien was. Dus wil je deze mousse gaan kopen , koop dat 1 á 2 tinten lichter dan je zou willen. Puur om het eerst te testen hoe het bij jou uitpakt. Want ik spreek namelijk alleen over mijn ervaring.

– Het –oh zo handige –pompje makkelijk in gebruik. Maar je handen (die in de bijgeleverde handschoenen zitten) komen toch wat onder de verf. Het pompje wordt dan glad en dan schiet het pompje makkelijk uit je handen als je wil pompen om de mousse eruit te krijgen. Dit is volgens mij makkelijk te verhelpen door het bedrijf zelf door wat reliëf op het pompje te doen, zodat je vinger wat ‘grip’ heeft. Ik zou zelf (mocht je het vervelend vinden) er een pleister oid opplakken zo schiet je vinger er niet af.

– De bijgeleverde handschoenen….van die benzinepomp handschoenen..grr.. voor iedereen te groot! Latex handschoentjes lijkt mij veeeeeeel beter.

Hoe de kleur na een paar dagen is kan ik nog niet vertellen aangezien het er nu net 24u inzit.

Maar zeker een go-buy!

Dit bericht werd geplaatst in beauty en getagged met , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

