Review Stay all day cream eyeshadow Essence. Kleur: ‘copy right ’01’


Als eerste ik ben niet echt fan van cream eye oogschaduw , ik heb meestal het idee dat het na een paar uur overal zit behalve op je ogen.
Maar ik ben overstag gegaan door deze kleur, ik heb groen grijzige ogen maar vind het leuk om het groene te benadrukken.
En weet dat koper-rood-bruin dat doet dus deze koperrode kleur was erg aanlokkelijk.
En ik ben blij dat ik het gedaan heb.
minpunt vind ik wel dat de kleur in het potje donkerder is dan op de ogen, en dat er een behoorlijke ‘glim’inzit.
Veel subtiele glitters ..dus hoop dat ze ooit ook matte versies gaan uitbrengen.
De kleur blijft inderdaad erg goed zitten. En loopt niet uit. Niet vegen! Dan namelijk wel.
Ik heb wat foto’s gemaakt om te laten zien hoe de kleur op mijn huid eruit ziet.
Dit was net na het aanbrengen.

En na een dag mét 2 regen buien!

Absoluut a winner… En je gebruikt maar weinig dus voor 2,79 veel plezier!

Dit bericht werd geplaatst in beauty en getagged met , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

