Ik kan de juiste woorden niet vinden …vandaar.

Ik vind het nog steeds moeilijk te omschrijven wat er allemaal in mijn hoofd allemaal rondvliegt.
Maar gelukkig heeft Gert het omschreven… Ik kan het nog steeds niet lezen en luisteren zonder een traan (of 20) te laten.

Dit bericht werd geplaatst in Been / Heup. Bookmark de permalink .

2 reacties op Ik kan de juiste woorden niet vinden …vandaar.

  1. Lobke zegt:

    Hoi lief mens,

    Ik had je al eerder een mail gestuurd n.a.v. de blog van Gert.
    Een enorm epistel over hoe naar ik het allemaal voor je vind en dat het uiteindelijk ook voor jou allemaal goed gaat komen. blah blah blah en toen drukte ik op verzend………… toen sloeg mijn computer vast en was ik alles kwijt.
    Daarna nog een paar keer geprobeerd het weer zo mooi te verwoorden als in die eerste mail, maar het is me niet meer gelukt.
    Wat ik je eigenlijk wilde zeggen is dat ik je een wereldwijf vind met een gouden hartje.
    En ondanks dat je nu niet meer mee mag doen in het arbeidsproces ben jij onvervangbaarder (is dit een goed woord?) als een heleboel mensen die 60 uur in de week mogen werken.

    Je bent een bijzonder en lief mens.

    Dikke kus

    Lob

  2. Motjes zegt:

    En vanaf toen is je echte leven begonnen ???
    Je bent beperkt ja, maar van die beperking kan je ook gebruik maken. Ik hoop zo dat je dat ook bent gaan doen en dat ook voort gaat zetten in de rest van je leven.
    Door dit alles sta je hopelijk nog wel eens stil bij alles wat op je pad komt, nu raas je er niet aan voorbij maar neemt het zeer bewust in je op.
    En yes het is lente, dus elk bloemetje zie je tenminste nu duidelijker.

    Dikke knufff Motjes

Geef een reactie

