Bloemen?.. messen en bliksem zal je bedoelen

Waar me echt heel erg aan irriteer…
Nou aan de bloemen , vogeltjes en nog meer van die leuke sier (barok) styltjes op dames verband.
Het is niet leuk ongesteld zijn… dus waarom maken ze de pakjes zo vrolijk en blij.

Je voelt je niet happy, beseft thuis dat je nog maar weinig materiaal hebt om de week door te komen dus ga je naar de drogist/ supermarkt. Het is niet iets om je voor te schamen, maar om het nou in de lucht te gooien na dat ik het uit het rek gehaald heb dat ook weer niet.
En zeker in de supermarkt tussen het brood en beleg ligt er dan zo’n ‘gezellig’ vrolijk fel geel/groen of roze pakketje, waarbij zelf een kleurenblinde pijn in zijn ogen van krijgt…why!
Maak die pakketjes zwart of grijs een stuk realistischer .
Wie heeft dat bedacht om er bloemetjes bij te zetten of vogels?

In het ergste geval voelt het alsof er een mes onder je navel je buik ingaat en het lemmet heeeeel langzaam rondgedraaid wordt.
Dus nogmaals vogels? bloemen?

En nee ik ben niet ongesteld nu ik dit schrijf… kun je nagaan.

Dit bericht werd geplaatst in beauty. Bookmark de permalink .

3 reacties op Bloemen?.. messen en bliksem zal je bedoelen

  1. Zelfs als man erger ik me kapot aan al die achterlijke overdreven vrolijke maandverband reclames waarbij ze zelfs de sponzige lappen in de vorm van lotusbloemen de huiskamer in slingeren!
    Het kan dan ook bijna niet anders dan dat dit soort reclames door vrouwenhatende mannen worden gemaakt! Misschien zelfs wel sociopaten, want anders doe je dit de mensheid niet aan!

  2. deppz zegt:

    Helemaal mee eens. Het is gewoon geen feest om ongesteld te zijn. Reclames van vrolijke springende damens of maandverband met kamille erin. Wtf. Bloemen horen in een vaas en niet tussen mijn benen…….

  3. MacBlogster zegt:

    Ondanks dat menstruren niet fijn is, kijk ik toch graag tegen een fleurige verpakking aan. Waarom saaie & doodse kleuren? Elk klein meisje wordt daar al bang van voordat ze ooit begonnen is met menstruren 🙂
    Ps bedankt voor je reactie op mijn blog!

Geef een reactie

