Trouwen.. maar nu even niet.

Na een geweldig huwelijksaanzoek in December hadden we een leuk vooruitzicht!
Wauw we gaan trouwen , het heeft me meer dan 2 weken gekost om te beseffen dat ik ten huwelijk gevraagd was.
Na veel info gekeken te hebben, boeken, locaties , jurken, pakken, foto’s diende de realiteit zich weer aan.
Mede door mijn heup loopt alles niet zo soepel zoals het de afgelopen jaren ging.
En was enkel last van je heup nou het enige probleem dan was dat allemaal makkelijk te overzien.
Oke nu een heel eerlijk moment.. Omdat er zoveel onderzoeken zijn geweest en ook vele conclusies uitgekomen heeft dat vooral veel tijd ingenomen(jammer genoeg). En de wet is hier in Nederland (hoe je situatie dan ook is) na een jaar in de ziektewet , keldert je salaris aanzienlijk.
Aangezien ik ook nog steeds huisbezitter was moest daar ook verandering in komen. En gelukkig per 15 aug as betrekt iemand mijn woning.
Maar de uren die ik nog wel werkte komen niet eens dichtbij mijn huidige salaris.
Dus om een heel lang verhaal kort (er) te maken.
We gaan het huwelijk uitstellen. Het grappige van alles is, is dat we er allebei niet heel veel moeite mee hebben. Tuurlijk vinden we het jammer, maar het moet wel wezenlijk blijven.
En om nou een low budget huwelijk in elkaar te flansen.. nee dat wilde we allebei niet. Of een flinke schuld… dat al helemaal niet. We willen allebei een mooie dag en feest en vooral mooie herinnering van maken.
En de liefde blijft getrouwd of (nog) niet getrouwd.

Dit bericht werd geplaatst in Been / Heup. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

