Jouw jas..

Jouw jas…

Ik heb jouw jas aangedaan om te zien wat jou kijk op de mensen is.

Want ik snap het soms niet.

2 weken terug stond je als een verbitterd persoon tegen over me.

En gaf mee daarbij voor de toekomst een schuldgevoel mee, mocht ik

ooit nog praten met die persoon.

Begrip had ik niet omdat ik het gewoon weg niet snap.

Het is over .. klaar.. verbrand!

Maar jij probeert alle as deeltjes bij elkaar te zoeken om te kijken of er nog iets te lezen valt.

Maar geloof me verbrand is verbrand.

Daarom… jouw jas.

Ik trok hem aan na een artikel gelezen te hebben.

Het kriebelt en het heeft bijwerkingen die ik niet had zien aankomen.

Ik lees dingen anders.. ze zijn komisch bedoeld.

Maar met deze stof om me heen lees ik het op een andere manier.

Verbaast over de opvolgende letters die ik te zien krijg, breekt het zweet me uit.

Ik zie je weer, en met jouw vastberaden woorden herhaal ik jouw beeld.

   ‘Ik zie wat er gebeurt’

Ik vertrek en geef de jas daarna een flinke gooi.

Dit is niet van mij en waarom zou ik een jas dragen?

Als je de warmte 24u per dag bij je kunt voelen.

Maar de zon zoekt jou niet op.. je moet hem zoeken.

Wees gerust hij is altijd dichtbij.

    ..wat jij niet wilt waarnemen…wil ik ook niet zien.

Dit bericht werd geplaatst in overig en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Jouw jas..

  1. MJJ Groninger zegt:

    Heftig, na al het geluk dat ik hieronder las.

  2. Eric zegt:

    Ik kwam toevallig op je blog en wil je complimenteren met je mooi geschreven stukjes.

Geef een reactie

