Mijn creative uitspattingen DIY (do it yourself)

Vorig jaar had ik een site ‘gemaakt’ en wilde daar al mijn creative uitspattingen opzetten.
En al door picassa bladerend…zijn dat een heleboel.
Mijn blogs had ik al maar wilde wat aparts voor mijn diy projekten. Het is niets geworden.. waarom? Geen idee eigenlijk.
Maar ik heb genoeg informatie dus heb nu besloten om ze hier te ‘posten’ , doe ik er tenminste iets mee.
Laatste crea bea uitspatting is op dit moment oorbellen. Ik draag graag 1 oorbel in één oor (kuizemeisjes stijl blijkt dit te zijn , ik had geen idee) Maar de eigenaresse van http://www.hipstore.nl/ (ik ken haar via twitter) wees mij op de kuize meisjes trend.Wist ik veel.
Maar oke, ik heb dus nu een aantal oorbellen gemaakt en allemaal enkele stuks. Hier even een idee.. en dus binnenkort meer van mijn creatieve acties.

Dit bericht werd geplaatst in beauty, Diy en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

