dé voorpremiere De hel van ’63 en……???

Dankzij een gulle gever (Liesbeth van Schijndel van Fortress Music) Mochten Gert en ik samen naar de hel van ’63.
Bij aankomst kregen we een voorwoord van de regisseur Steven de Jong.
En toen…dé film!

Ik als elfsteden-leek kan niet anders zeggen dat de film me geraakt heeft. Erg mooi verfilmt en goede verhalen..en als glans acteur natuurlijk Cees… 😉 onze stoelen waren voorzien van een Unox-muts , drinken en Popcorn, na de film was Steven bereid vragen te beantwoorden, wat mij het meeste raakte was dat er in de zaal een man aanwezig was die daadwerkelijk dat jaar de elfstedentocht gereden had, dan maakte het plaatje wel compleet, brok in mijn keel moment zal ik maar zeggen.
Ontzettende goede indrukwekkende film.. zeker aan te raden!!!!!!!

en een heel mooie EXTRA na de film…
we liepen niet naar de snert bij de schaatsbaan die we aangeboden kregen..we gingen naar het strand.
Wat we daar gingen doen was voor mij een raadsel , maar gert had het al helemaal gepland..
Ik ben ten huwelijk gevraagd met een hele mooie ring.

Dit bericht werd geplaatst in overig en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

