Alicia Keys

Té raar, ben gebeld door RTL nederland dat ik mee heb gedaan aan een sms actie van Jensen (noem hem nooit meer een lul)met de mededeling dat ik gewonnen had!!!,een reisje voor 2 personen naar een grote Europese stad, overnachtingen in het hotel in begrepen én een concert naar Alicia Keys. Ik heb opgehangen, en later die Mw weer terug gebeld, aangezien ik echt dacht flink in de zeik te zijn genomen, niets dus!!(ten minste niet dat ik weet nog ha ha) ze noteerde de gegevens die ze nog moest hebben,en Sony zou dan verder contact met me opnemen té grappig gewoon! 2 be continued:bored: :waiting:

19 feb:
ja hoor Sony heeft gebeld en suus en ik gaan naar Barcelona, nog even een concert van Alicia Keys mee pikken..tja we doen het slecht

Dit bericht werd geplaatst in overig en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

